Bloggintresserade

måndag 14 mars 2011

Lite Bilder

 


Den här lilla sötnosen satt på mammas trädgårdsplätt så jag gick in till henne o fotade lite. Bilderna är tagna bakom glas så de reflekterar lite..


 



 


Här knackade jag lite på rutan så han skulle titta upp. Den va megastor...




 


Men munnen halvt öppen skuttar han iväg =)



 


Härligt väder va de när jag tog bilderna. De är de dock inte idag..



 


Teddy njuter för fullt. Han längtar verkligen tills han får vara ute hela dagarna...




 


Fick blommor när några släktingar kom o hälsade på. De va veckan innan jag fyllde.



 


Samma vecka hojtar jag till på fb att jag vill ha en motionscykel o fick svar ganska direkt att Cinna hade en. Självklart åkte jag o kollade på den men va rädd för att den skulle vara dyr. Icke då,,, jag FICK den... Tusen tack.



 


Här ligger Lilleman o sover gott i sängen. Han är underbar min lille skit ♥



 


Ha en underbar dag, nu ska jag ta en mugg kaffe.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar