Bloggintresserade

onsdag 2 mars 2011

4 År På Den Här Bloggen !

 


3 Feb 2007 va mitt första blogginlägg o sen dess har jag bloggat nästan varje dag.


Inte kan jag ge upp den här bloggen.. 4 år för att sen försvinna till en annan blogg som kanske strular oxo.


Nä, jag fortsätter här i alla fall ett tag till. Vad som händer sen vet jag inte.


Jag kan inte fatta att de är 4 år sen jag startade den här. Jag kommer ihåg att jag va nervös för hur o vad jag skulle skriva..


Sen tänkte jag att de kan inte bli annat än gallematias, o så blev de.


 


Nu ska jag snart stänga ner, ska bara skriva god natt till en solstråle innan..


Hoppas ni har haft en bra dag. Dröm sött o va rädda om er.


O till DIG,,, DU vet vem du är.. Jag väntar med spänning på de som "bjuds"  =)


 


Puss I Pannan   ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar