Bloggintresserade

tisdag 1 mars 2011

Skiter i bloggen ! / FÖRVÄNTA DIG INGET SVAR !!!

 


Har varit ute en runda med Teddy o Rohde.. Ja Rohde är självgående,, men hon följde med o de va trevligt.


Hon är inte riktigt klok alla gånger, hon hade tagit på sig gummistövlar i den här halkan. Men det gick bra tack o lov.


 


Jag förstår inte varför personalen på expressen måste vara så jävla nonchalanta ???!!!...


Jag är mäkta trött på detta nu o funderar allvarligt på att sluta blogga här. Jag vet bara inte vart jag ska ta vägen ???


Inläggen blir inte godkända osv osv osv OSV... Sa jag OSV  ??


Ja de gjorde jag visst.


Jag har mailat till dom x-antal gånger inte bara om detta sista nu som inte blir godkänt utan även innan när de är problem.


Det står klart o tydligt att man kan höra av sig till dom..


 


Frågor? Har du frågor om moderering av Expressens bloggar? Mejla till våra moderatorer: support@interaktivsakerhet.se

MEN det står INGET om att man ska vänta sig nåt svar, så då kanske man får skylla sig själv som sitter o väntar snällt !!!


Nä fy fan på ren Svenska !!!


 


Nu lämnar jag detta o går o lagar lite mat innan jag RASAR allt för mycket i vikt =)


 


Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar