Bloggintresserade

onsdag 30 mars 2011

LypsylMannen / Bild

 


Fammoos lilla hjärta ♥


 


4 kommentarer:

  1. Tittat på bilderna så fina, och jag tar receptet me, ska prova det, jag gillar också glass och kämpar på med min vikt, så det tar jag tacksamt emot. Måste säga att jag tycker du är en kämpe som har gått ner så mycket..du ska vara stolt över dej själv.
    Ha en bra kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. fine fine söte Liam-bubben, Fammoo´s allt! Kramkram♥

    SvaraRadera
  3. Ja du,, de är lypsylmannen.. Han är tokig i lypsyl.. Måla måla o även fammoo blir fin =) Ta du recepten , jag hoppas att du oxo tycker om glassen. Man kan om man vill ha lite yoghurt i oxo, men de brukar jag inte ha. Den är så frisk o god.. Tack för dina ord, dom värmer. Jag kämpar för fullt med vikten. Jag hoppas att de ska komma igång igen nu när jag kan ta promenaderna igen. Lycka till du oxo med det du vill gå ner. Ha en bra dag. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. Jaa han är allt en liten bubbe o fammoos allt. Go som bara den. Ha en bra dag du oxo.. Kramkram ♥

    SvaraRadera