Bloggintresserade

torsdag 3 mars 2011

Min omtänksamme Vän ♥

 


Igår kväll när jag pratade med Susanne så frågade hon om jag inte kunde komma o äta middag med dom som idag.


Tyvärr så hade jag ingen till Teddy. Ja tänker ni att de är väl bara att ta med honom dit.. O visst de hade jag gärna gjort, de är bara de att dom har en söt liten tik som han mer än gärna skulle "sätta" på.


Han försökte nämligen med katten härom dagen, men jag sa till honom att de inte kunde bli några bebisar i alla fall så han fick allt  hoppa av katten =)


Någon häromkring löper o Teddy är som sagt va jättejobbig. Så middagen får bli en annan gång.


Så i morse ringde Susanne o sa att hon kunde komma förbi med lite tidningar som jag skulle få. Bla tidningen nära med Benny Rosenqvist så den ska jag läsa sen.


Jag låg med migrän när hon ringde så jag hörde väl halvt om halvt vad hon sa. Hon sa att jag skulle få en matlåda eftersom jag inte kunde komma till henne.


O de fick jag.. Himmel vilken god gryta hon hade gjort. Teddy o jag smaskade o gottade oss. Ja den va riktigt god.


Tack goa vännen ♥


Vi får träffas snart igen o äta nåt gott.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar