Bloggintresserade

söndag 27 september 2009

SOS - Anneli

 


Telefonen ringer ;


 


Jag - Hej (ser att de är rohde)


Rohde - Hjälp !


Jag - Va ?


Rohde - Jag har gått vilse.


Jag - Hahahahaha


Rohde - Jag hittar inte hem.


Jag - Va knäpp du är hahahahahaha


Rohde - Jag har gått vilse


Jag - Hahahahahaha host host hahaha host hahaha


Rohde - Jag gick lite i skogen o nu vet jag inte var jag är.


Jag - Hahahahaha asg asg (skrattar så tårarna rinner)


Rohde - Jag känner inte igen mig.


Jag - Skojar du ?


Rohde - Nej. Jag gick in vid Åsasjön på andra sidan. Jag kom bort mig för jag måste ju se vad jag sätter fötterna så nu vet jag inte var jag är.


Jag - Hahahahahahahaha skrattar så jag inte får någon luft. Vad gör du ?


Rohde - Nu har jag kommit ut, men jag känner inte igen husen.


Jag skrattar fortfarande för jag vet att de inte är någon fara.


Jag - Ser du var du är då ?


Rohde - Jag går över en järnväg nu, så jag tror att jag är ute på vägen. De måste vara Norrahammar  ?


Jag - (Jag skrattar så jag kiknar) Är du säker på de ?


Rohde - Ja men jag förstår inte hur jag har kommit hit ?


Jag - Jaa de ska väl vara du till nåt sånt här hahaha


Rohde - Jag orkar inte gå hem, kan du ta min bil o hämta mig ?


Jag - Jag kommer, gå ingenstans.


Rohde - Jag gick över vägen så jag går sakta hemåt.


 


Jag lämnar in Teddy till mamma tar ut mammas bil o kör ner för att hämta rymlingen. Iza blev jätteglad när hon ser mig. Dom såg lite trötta ut båda två.


När vi åker hem så säger Rohde att de behövs ingen mer promenad idag, nu räcker det med att kissa av Iza för natten.


O gissa vad jag gör ?  Joo jag skrattar.


När jag släppte av dom så sa jag att hon skulle gå raka vägen in. Sen körde jag in bilen igen o slutade skratta för en stund sen.


Som de kan gå. Tur att hon hade mobilen med sig hahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar