Bloggintresserade

torsdag 24 september 2009

LIAM 1 ÅR

Sitter just nu o fäller lite tårar, ja happy tears är det ju.


Idag fyller Liam 1 år..


1 år, det är inte klokt vad tiden går fort. Det är skrämmande att man inte ska hinna med alls. Jag tyckte att tiden gick väldigt fort när Marcus va liten, men det va inget om man jämför hur det är att vara fammoo.


Idag ska jag handla nån liten present till honom, jag ska göra nåt annat oxo så därför blir de inte så många paket detta året.


På fredag ska jag till Liam o gratta honom o de ska bli så roligt. Jag längtar så till den dagen.


Just nu önskar jag att jag hade honom här så jag kunde få hålla om honom o säga grattis. Det är väl det enda negativa med att vara fammoo, att man inte har "tillgång" till honom när jag vill  =)


Jag hoppas att han sover gott nu. Han har haft lite feber men det är säkert för sprutorna han har fått. Det går över.


Han blir så väl omhändertagen av sin mamma o pappa så det finns inget att oroa sig för där inte. Jag hade inte kunnat göra de bättre själv. Ja ok nää skojar. Dom är duktiga med honom.


 


Jag tog lite bilder o satte ihop. Liam är ju en liten kille med många ansiktsuttryck. Han är precis som Marcus när han va liten. Lika mycket som han jobbade med händerna, jobbade ansiktet o tungan.


Ibland kan Liam se lessen eller bekymrad ut på fotona jag har tagit men det är han inte. Han kan helt enkelt inte vara tyst. Antingen pratar han eller så sjunger han.


Jag är världens stoltaste fammoo, fammoo till världens sötaste o goaste barnbarn så nu vet ni de  =)


 



1 kommentar:

  1. visst fölsekalas! Vilken gullponke! Den bäste i världen kan man tänka? *skratt* Ha det gott fammoo..hela helgen.Kraaam!

    SvaraRadera