Bloggintresserade

onsdag 30 september 2009

Igår kväll

 


Ja kvällen va så lyckad. Den sk dejten va ett gulligt lite möte mellan mig o mitt barnbarn  =)


Jo då, vi hade allt lite att prata om när mamma o pappa hade gått på bio  =)


Han är så gudasnäll den lille pojken. Det va mycket bus, men vi fick lugna ner oss ganska snart för klockan va nästan läggdags så vi bytte blöjan o satte oss i soffan o pratade lite med varandra.


Det är inte lätt att förstå alla hans ord men jag gör så gott jag kan.


Jag hade ju med mig kameran som vanligt men jag hann inte ta en endaste bild när han va vaken, så jag smög in o tog två när han sov. Han rörde inte en min.


 


Här är han den stooora 1åringen. Fammoos lillsnutt.....



 


Hoppas ni mår bra. Dröm sött.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. bloggen avslutad1 oktober 2009 kl. 01:05

    SER DIG FRAMFÖR MIG NÄR NI SITTER OCH SNATTRAR, 1 ÅR , oj vad fort det går. Lilla Elias är nu 2 mnd och är så gosig han med,.suss så got och dröm bara sköna drömmar,kramelikram

    SvaraRadera