Bloggintresserade

fredag 11 september 2009

43 år o helt kass.

 


Att inte kunna klara sig själv som man har gjort en gång tidigare känns inget roligt alls.


Så gott som allt jag ska fixas gör ont. Handla, tvätta, laga mat, städa osv. Men det är sånt som är viktigt o måste göras, tyvärr blir de att man skjuter på de hela tiden så skiten får vara.


I 4 dagar har jag städat nu, så nu är jag helt slut.


Jag vet att jag kan säga till mamma så städar hon åt mig men det är inte roligt. Jag vill kunna ta hand om min egna "skit" o inte behöva be andra om hjälp. Det tar emot nåt så fruktansvärt.


Men nu vet jag inte vilket som känns värst ?


Jag fick gå med rullatorn när jag dammsög. Dom tankarna jag hade va inga trevliga, men jag kunde inte gå upprätt utan den eller ta mig fram.


43 år o helt kass. Inget värde har jag längre, inte för mig själv eller till någon annan heller.


NÄ de är ingen tyckasyndommigdag, det är bara en normal dag.


Nu ska jag sätta mig i duschen på min lånade duschstol, det ska bli skönt i alla fall.


 

1 kommentar:

  1. Lena i Los Angeles12 september 2009 kl. 02:35

    Skickar en kram iaf! Jag är oxå helt öm i kroppen, men det får jag skylla mig själv för. Hikat i bergen i 2 tim. Nu känner man sig som om man blivit överkörd av en ångvält. Kanske blir lite massage?! Stor kram till dig!

    SvaraRadera