Bloggintresserade

måndag 7 september 2009

Snobbens sår / Bild

Snobben mår bra. Han är inte varm på tassen/benet nu o det är skönt. Han kelar som en galning, spinner hela tiden.


Jag sa till mamma innan att jag hade skrivit om detta på bloggen o hon blev rädd att något skulle hända, att jag skulle åka på att jag själv fixade med Snobbens ben.


Hon berättade att de va någon som hjälpte sitt djur men blev anmäld. Det har jag inte hört nåt om. Men det va som jag sa till henne att jag gjorde de för Snobbens skull o jag skulle göra om de IGEN om det behövdes.


Jag står för de jag har gjort. NU mår han bra, innan jag öppnade såret på honom gick de knappt att ta i benet förrns han skrek o murrade.


Nu spinner han o somnar. Så det är stor skillnad. Blir han inte bättre så ska han självklart till en veterinär omg.


Tog en bild på honom. Mamma har honom i sitt knä, han är som en nickedocka slapp o slö  =)


Klippte ut en förstoring på hans sår. Det är inte alls stort eller djupt.


Nu ska jag försöka somna till en film. Jag har sett den innan så jag vet att den är bra.


Sov gott o ha en bra vecka.


Puss I Pannan


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar