Bloggintresserade

lördag 26 september 2009

Dagen efter

 


Ja idag är de dagen efter kalaset o de betalas med mega värk. Men som sagt de bryr jag mig inte om ett dugg för jag skulle göra om samma bus idag som igår för de va så skoj.


Mamma är inne o hjälper mig att städa idag. Så nu har jag det rent o fint.


Tack snälla mamma =)


Har tittat lite på bilderna från igår. Liam skrattar hela tiden, precis hela tiden. Det är inte många sura eller lessna miner där inte.


Det kommer upp lite bilder sen.


Jag har knappt kunnat sova inatt pga värken så jag har hoppat upp o ner i sängen. Sovit lite bättre på dan,, ja till o från ett par timmar. Det börjar nog bli dags att lägga sig en stund snart.


Nu är mamma klar så nu ska hon gå in till sig så nu måste jag avsluta.


Ha en fin kväll


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. till dig och Liam, du lilla Fammo. Krya på dig, lite mindre ont. Geddan

    SvaraRadera
  2. tack snälla du... Jag ska se om jag kan sätta mig med bilderna lite så jag kan lägga ut några. Värken den hänger på =) Hoppas ni mår bra... Ha de gott kram o pussen

    SvaraRadera