Bloggintresserade

måndag 23 juni 2008

*** VET DU VAD DU ÄR ? ***

 


För de vet jag. Ja alltså vad jag är......


Världens värsta mammegris. Det är säkert inte första gången jag säger de heller...


Inatt flög dom till Cypern o det är hemskt när hon lämnar mig så...


Det är inte de att jag missunnar henne semester o ha roligt. ABSOLUT INTE..... De är de att jag saknar henne o är så rädd att det ska hända henne något när hon är hemifrån.


Jag fick ett sms vid 11 tiden att dom hade kommit fram ordentligt o att de va mycket varmt...


Så nu känns det lite bättre. Jag är lika rädd som mamma när det gäller flygning. Så nu hoppas jag att dom har superroligt o bara gottar sig.


Att dom blir uppassade o bortskämda till max. Jag är så spänd på hur det ser ut där, längtar efter att hon ska berätta de.


Jag har själv velat åka till Cypern i många år, men det har inte blivit av. Kanske gör det de nångång. Vem vet ?


Kenth jobbar 8-20 idag. Så nu ska jag ställa till med världens party hehehe..... NOT............=)


Nä jag ska inte göra så mycket, somnade när han gick upp i morse så jag är ganska trött. Han har snarkat som f-n i natt blah......... Jo de va ganska tröttsamt.


O som vanligt så glömde han matlådan hemma... Det är en jäkla tur att huvet sitter fast på axlarna på honom. =)


Nä nu ska jag läsa tidningen lite o se vad som händer i vida världen.


Ha en bra dag allesammans


Puss I Pannan


 


 

3 kommentarer:

  1. on ni lever ett normalt vardagsliv.....med snark och glömska och liknande "trygga" små händelser :) Det kanske rent av blir giftas av framöver,hehe? Kram på er,"vardagsmänniskor" ;)

    SvaraRadera
  2. ...att flyga. Jag lovar...
    Pröva dina vingar, du ska se att dom bär. Annars kan du alltid ringa till Skyways eller nåt annat flygbolag, så berättar dom hur det går till...

    SvaraRadera
  3. hoppas du har en fin sommar =) N

    SvaraRadera