Bloggintresserade

måndag 30 juni 2008

BRÅDING = HÅRDING = NOT !!!

Stackars lilla Bråding.... Varför inte stå sitt kast...


Det är nog ingen som har tvingat på henne drogerna utan att hon har snällt tagit det själv för att fly undan eller vad vet jag.


Tycker att det är ett jädrans gnällande så fort dom åker dit. För f-n stå för det du gör.


Straffen är lika för alla. Du Sanna har inte fått hårdare straff för att du är kvinna eller att du är i mina ögon en B-kändis. NOPE


 



Skärp till dig o sluta gnälla.


Det finns två val. Sluta knarka eller håll på.


Mina tankar - Mina ord.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. ... o då kan hon ju skriva dendär boken, som hon tycks prata om, under tiden hon sitter inne...

    SvaraRadera
  2. var så extremt hårt mejkad i rätten som de bestämde sig för att faktiskt sitta av sin strafftid? ;-) Så vet vi ju faktiskt inte vilka övriga påhitt hon har ägnat sig åt under sin kokainturné... nä, in i burken - jag hatar verkligen alla former av knark! Kram på dig förresten, det var inte i går!!! =)

    SvaraRadera