Bloggintresserade

söndag 15 juni 2008

Jag drömde en dröm en gång att jag träffade han med stort H.

 

Jag drömde en dröm en gång att jag träffade han med stort H.

Självklart va allt som på små vita moln - allt svävade.

Tänk en man som kan ge av sig själv.

En man som har så mycket kärlek att slösa med så man känner

det i hela kroppen.

Hans blick som säger så mycket , men mest av allt när dom säger

- Jag Älskar Dig

En man som kan smeka min kind för att både ge tröst, men även kärlek.

En som tycker om att hålla om den han älskar för att sprida sin värme och trygghet.

En man som tycker om att kyssa den kvinnan han älskar. Och när han kysser henne så försvinner

både tid och rum.

Han utstrålar så mycket ömhet, kärlek och passion.

En kärlek med trygghet och glädje.

En känsla av att bara vilja älska mer och mer.

Tänk att ha en man som verkligen älskar mig för den jag är. Hela mig.

Det vore väl nåt ?

 

Jag har en verklighets dröm.

Jag har ju faktiskt träffat den här mannen med stort H.

I verkligheten heter han Kenth.  =)

Han är mannen med stort hjärta, ömhet, trygghet och passion.

Han utstrålar en sådan glädje och sådan kärlek så det gör ont i hela kroppen.

Han har lyckats fånga mitt hjärta, vilket ingen annan har klarat av.

Han är mitt halva jag. Min andra halva som jag har väntat på i alla år. Som jag inte

klarar mig utan nu när jag har fått uppleva allt det som jag har gjort på så kort tid.

När vi ser varandra i ögonen så är det som vi känner vad den andra känner och tänker

vad den andra tänker.

Vi behöver inte säga något med ord - en blick kan säga mer än tusen ord.

När hans hand smeker min kind så kan jag känna mig gråtfärdig av kärlek.

Hans sätt att ta på mig - smeka mig - beröra mig.

När han säger att jag är vacker så vågar jag tro på det.

När han säger att han älskar mig så får jag inte nog. Det känns som kroppen ska explodera.

Det är underbart när vi utforskar varandra på ett eller annat sätt.

Att nå dit vi når trodde jag inte va möjligt.  Jag har aldrig upplevt något liknande nånsin.

Och jag vill inte uppleva det med någon annan Kenth. Min Kenth.

Jag tror inte att han vet om hur mycket han har hjälpt mig när det gäller förhållanden.

Att våga lita på den man har kär. Att våga ge av sig själv till den man älskar.

Att våga/vilja prata om saker som man undrar över utan att bli arg eller sur.

Att kunna försonas är viktigt. Det vet jag att vi kommer att kunna göra när den dagen kommer.

Jag saknar honom när han är på jobbet, men det känns bra för jag vet att han snart kommer hem.

Hem till mig, till oss.

Tänk att jag har haft turen att få uppleva detta.

Jag älskar när jag får hålla om honom, att få kyssa honom. Låta mina händer smeka honom.

Jag tycker att det är mysigt när vi tittar på tv;n tillsammans, pratar med varandra eller inte gör något speciellt.

Det spelar ingen roll vad vi gör, bara vi gör det tillsammans.

Det vi har nu, vill jag att vi ska ha för alltid. För evigt.

Bara Du och Jag.

Jag Älskar Dig.

 

2 kommentarer: