Bloggintresserade

onsdag 18 juni 2008

"klå" Kenth i ett gitarrspel

 


Sitter här o väntar på att tiden ska gå. Ska åka o hämta Kenth från jobbet. Han fick jobba extra i dag mellan 15-21. Sen jobbar han natten mellan torsdagen till midsommar afton. 21-09 pip....


Sen har vi helgen på oss att bara vara o mysa.


Natten som va sov Tilda här hos oss, vi ställde in en tredje säng i sovrummet, gissa om det blev trångt =)


Gör ju inget, Tilda o Kenth sov som två söta små grisar (nöff nöff)


medans jag låg o fundilerade  =)


Upp vid 10 tiden gjorde oss iordning sen stack jag o Tilda till stan o fixade en sak som jag inte kan säga nu  =)


Vi hade lite tjej tid hehehe..


Har sovit på eftermiddagen, har varit så jädrans trött sista veckan. Ont i både muskler o leder så det är inget roligt.


Jahaaa de va de de...


Jo imorgon ska vi åka o handla lite så de finns mat till hunden o råttorna i skåpen i alla fall.


Tror att jag ska sätta mig o "klå" Kenth i ett gitarrspel som vi har på datorn... De va Marcus som laddade ner de.. Snacka om att det är beroendeframkallande. Jag kör riktiga hårdrockslåtar... Jag ligger inte långt efter Nallemannen i poängen... Men jag ska gå om honom.. Måste öva lite nu...


Ha de gott allesammans.


Jo visst ja, jag måste ju bara säga att jag är fullkomligt vansinnigt kär o galen....................


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. sista,de visste vi innan,haha.Smyga kan du inte,vi veeeet.
    Ha en alldeles supergo helg och kramas ordntligt nu.Inget kiv å sånt,hehe.Nää trodde väl inte de heller.Turturduvor :)Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Ha det gott o öva på,hi Många solkramar till dig nu!

    SvaraRadera
  3. Att du e käääääääär!!! Sammma hääääär, käääär o galen varje dag! Hihihi. Kram

    SvaraRadera