Bloggintresserade

lördag 28 juni 2008

Trött - tröttare - tröttast..

Trött - tröttare - tröttast.. Japp de är jag de *suck*


Kommer inte in till mina meddelanden, så dom kan jag inte läsa eller svara .................. Surt.


 


Vädret har varit bättre idag men det har varit kvavt o nu ikväll så regnade de rejält. Väntade på en knall men det blev inget.


Dom säger ju att de ska bli bättre väder i nästa vecka, men de får man se  =)


På tal om bra väder så ringde mamma från Cypern igen o dom har strålande sol o alldeles FÖR varmt  =)


Hon älskar sol o värme, men det är i varmaste laget nu. Så dom hoppas på lite svalare.


Annars är det jättefint där o det är ett ställe hon kan tänka sig att åka tillbaka till igen. Skönt för lilla mamsen att hon kan slappna av.. Det ska jag göra när hon kommer hem igen  =)


Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa Kenth, han jobbar natt.


Hoppas att ni har haft en bra dag.


Sussa gott


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar