Bloggintresserade

torsdag 12 juni 2008

Träningstips för att bli slankare

Smalisklubben och Beach  2008   har börjat...

Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna visa upp mig mycket slankare och snyggare när sommaren kommer.

Jag tänkte först vänta till det blev lite varmare men jag kände mig så taggad att börja direkt. Hoppas du hänger på. Det är så skönt med lite stöttning ibland.


Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad säger du?

Ok, häng på nu...

Scrolla ner...


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN!
Såja, det kan räcka för idag.




Glöm inte att stretcha efteråt!

4 kommentarer:

  1. lagom början på träningen. Ser framemot nästa dag. Läste också dina andra föregående historier och fick mig många goda skratt. Tack och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. ingen ny gympa idag. Tack för dina fina ord. Bilden på min profil har min mysing tagit i fjol på vår bilresa i Norra Sverige. Jag stod i vårt hotellrum och vinkade till honom. Ha det bra och kram till dig.

    SvaraRadera
  3. ja orkar med på sretchingfronten idag är en big mammiskraaaaam ;) Ha de fint och scrolla försiktigt så du inte sträcker dej,stumpan. ;)))

    SvaraRadera
  4. INTE förta sig, när man börjar träna en "somnad" kropp, så dethär var lagom! Hur ser morgondagens träningspass ut? Blinka med ögonlocken? // Kram

    SvaraRadera