Bloggintresserade

lördag 21 juni 2008

Jag är sambo o har börjat leva mitt liv nu.

Ännu en midsommar har gått... Vädret har varit som vanligt. Regnat på dan o varit sol fram på kvällningen. Trodde att de skulle bli åska, men de blev en knall sen dog de ut.


Marcus - Nina o mamma har varit här idag o grattat Kenth. Vi hade köpt en mobil till honom.....


När han kom hem från jobbet fick han ett ganska stort grattis kort från mig plus att jag hade slagit in ett paket med ballerina kex....  Det va ju de som va njutningen hahahaha.


Sen på eftermiddagen fick han mobilen. Jag gjorde en ny sorts tårta som jag aldrig har gjort innan. Jag tror att den va uppskattad. Jag tyckte om den i alla fall. Så här såg den ut...


 



Den blev inte vacker. Blev inte som jag hade tänkt mig, jag hade velat göra små rosor av grädden, men den smälte ju för f-n.........


Som sagt, onyttigt men gott.



 


Nu har Nallemannen somnat o jag sitter här o väntar på att mamma ska ringa så vi kan hämta hem henne o Eva... Dom har varit på Midsommar fest ute i Bondstorp... Så det blir till att åka ute i mörka skogen... Huuuuaaaaa.... Jag som är så mörkrädd... Därför ska jag tvinga med Kenth för jag vägrar att åka själv....


Det har varit en helt annorlunda Midsommar för mig. Första Midsommarn på länge som jag har sällskap...


Sällskap är inget "fint" ord.... Jag är sambo o har börjat leva mitt liv nu. Tillsammans med Kenth. Japp så är det.


Sällskapa mig hit o sällskapa mig dit hehehe...


Mysigt har vi i alla fall haft de *fniss*


 


Ehhh va fasen har dom däckat ute i skogen ? Kan ju hoppas på att mamma har hittat en mysig man.... Så att hon får uppleva det jag upplever NU.... Det skulle verkligen vara roligt.


Nä nu ska jag testa o ringa till dom igen så dom inte super skallen i bitar.. Asch jag bara pratar skit,, dom super inte skallen i bitar heller..


Eller ja de får vi se när dom har vaknat hahaha.


Sweet Dreams...


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. sambo-tanten ;) Go fortsättning...kan man väl säja,hehe..Å pöss från kvasta-tanten...

    SvaraRadera
  2. tårtan skulle jag gärna tagit en bit av !! Hälsningar från hon i grannbyn !

    SvaraRadera