Bloggintresserade

söndag 31 januari 2010

Men Liiiiiiiiiiiiiiiiiam

 


Jag pratade med Nina innan, hon va inte riktigt pigg. Hoppas inte att hon blir sjuk igen...


Det är så roligt att prata med trollungen i telefonen, men det kan vara minst lika roligt att lyssna på honom i bakgrunden..


Nina fick säga till honom flera ggr för han va på deras rislampa. Hon sa nej o han skrattade o ville leka - nej - skratt o lek.


Till slut ställde hon undan lampan så vi fortsatte att prata.


Jag frågar efter en stund vad han gör för det blev alldeles för tyst, så hon svarade med en viskning o smygande att hon skulle titta.


Sen höll jag på att få hjärtat i halsgropen när hon vråååålar ;


Men Liiiiiiiiiiiiiiam vad gör du ?


Det mumlas i bakgrunden.


Jag - Vad gör han ? ( jag blev ju orolig )


Nina - Liiiiaaaaaaaam, han har heeeela munnen full med kattmat.. Liiiiaaam....


Jag - hahahahahahaha


Nina - Liiiiiam då,, spotta ut de ......


Liam - ( de va svårt att höra vad han sa om det hela )


Jag - hahahahahahaha,,,, hahahahaha,,, de är ingen fara men fy så äckligt.


Nina - Liiiam spotta ut de.


( donk, jag hör hur telefonen landar på en bänk eller ett bort )


Jag - hahahaha


Nina - Öppna munnen .........


Liam - vill inte.


Nina kör in fingrarna o gräver ut kattmaten ur munnen på honom, jag hör hur äcklad hon är ( det är jag oxo )


Nina - Liam så får man inte göra !!!


Liam börjar gråta förtvivlat, det lät nästan som han sa ; - Ta inte kattmaten ifrån mig.


Jag - hahahahahahahahaha ( tårarna rinner )


Nina - Han får mat så han är inte hungrig.


Jag - asg asg,, näää jag vet att du är noga med allt sånt.


Stackars Nina hon får ju inte tro att jag trot nåt sånt om henne att Liam inte skulle få nån mat. Han är helt nyfiken helt enkelt..


Hahaha ja de är baske mig inte lätt. Jag önskar att jag hade sett dom, fast då hade jag kanske spytt hahahahaha...


 


Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar