Bloggintresserade

söndag 31 januari 2010

Linus o jag pratade

 


Jag måste ju säga att Robinson va en rysare. Nu vann ju rätt man så nu slipper jag sitta o sura  =)


Pizzan som vi åt va god, ja inte lika god som på MIN pizzeria hos mina habib´isar.. Där har jag en alldeles egen pizza som är smaskens... Nu köpte vi inte pizzan där så jag fick nöja mig med näst bäst.


Linus o jag satt o pratade lite innan om min "framtidsresa". Det är väl lite svårt att förstå,,,, ja jag kan ju inte säga för mycket nu så jag låter bli att säga mer =) 


Nu har han gått in till mormor o ska sova där inatt.


Såg att Jägarna går nu på tv, men den tänker jag inte se på för den är hemsk,,, vidrig........


Jag får zappa runt o se om jag hittar nåt, annars får jag väl underhålla mig med nåt annat =)


 


Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar