Bloggintresserade

lördag 30 januari 2010

107 dagar o ingen aning om ???

 


Jag pratade precis med Marcus i telefonen. Han va ensam hemma nu, Nina va o hämtade trollungen hos mormor o morfar. Han har varit där idag för dom har målat om i Liams rum.


Jag hade tänkt att prata med Liam en stund men det gick inte, de får jag ta en annan dag.


Vad konstigt att man kan sakna sitt barnbarn så mycket. Det är såna otroliga känslor o dom går inte att beskriva.


Kärlek till sitt barn kan man beskriva hur lätt som helst, men detta är nåt helt annat. I positiv bemärkelse såklart.


Är frusen o känner mig orolig..


Min lilla "framtidsresa" närmar sig med bestämda steg. Så fort jag får reda på beräknat datum ska jag säga de till den som är nyfiken o vill veta. Men det blir inte förrns dagen innan som jag berättar vad det handlar om, men tungt börjar de bli  =)


Nä nu ska jag kolla igenom mina mappar o spara ner lite innan den här datorn skickas iväg.


 


Puss I Pannan ♥

2 kommentarer:

  1. Du utan data, hur ska det gå??? Ha en bra lördags kväll. Kramkram

    SvaraRadera
  2. jag får allt vara utan dator fr o m den sista mars... Så på nåt sätt måste jag klara mig men jag vet inte hur ? De blir en tuff utmining =) ,,, jag måste få tag på en dator på nåt sätt.... Kramkram ♥

    SvaraRadera