Bloggintresserade

lördag 30 januari 2010

Hemma igen

 


Ja tiden går fort när man har roligt. Skulle åka,, eller vi åkte iväg innan för att ta spruta nr 2 för att inte få svinisen men när vi kom dit så tittade hon konstigt på oss ?


Ssk - Ska Ni ta spruta nu ?


Jag - Jaa, de ska vi.


Ssk - Men det blir ni kallade till OM ni ska ta en andra gång.


Jag - Nä det är fel. Ssk igår sa att jag skulle ta idag hon kollade upp det i datorn.


Ssk - Nej det är barn under 13 år idag.


Jag - Men så sa hon inte för hon läste ju upp för mig hur det stod.


 


O så kommer den värsta frågan ;


 


Ssk - VEM pratade du med ?


Jag - Herre gud, vet du hur många ssk;or de finns här ?


 


Tjatet fortsatte, o det slutade med att vi fick ta av oss "tossorna" o gå....


Allvarligt så förstår jag inte hur oeniga dom är. Dom måste ju ändå få samma information när det gäller vem som ska få ta sprutan ?


Skit samma, vi gick in på Konsum o handlade lite. Rohde o Irja köpte sig varsin semla o jag o hundarna fick en bulle med kaffe. Så nu har vi fikat o mått gott...


Körde hem Irja sen tog vi en liten promenad, det är för kallt för hundarna att vara ute. Så nu gick vi på varsitt håll.


*gäääsp*  jaa jag är trött. Men jag ska minsann inte somna nu för jag vill se Robinson..


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar