Bloggintresserade

söndag 31 januari 2010

God morgon..

 


Har varit ute med Teddy o fiii fasen va kallt de är. Jag hittade inte mina vantar så jag ringde till mamma när jag kom in o frågade henne om dom fanns där ?


Oj oj, inte bra för jag väckte henne o Linus  =)


Sen såg jag ju precis när jag hade frågat henne att dom låg på SPISEN........Va trött jag blir på mig själv...  Jaja, nu har jag dom förhoppningsvis till nästa promenad.


" A "  ringde precis o sa att vi ses klockan 1400.. Så det ska bli roligt, det känns som jag har en hel orkester i magen,, pirrigt värre är de...


Natten ? Ja den skiter vi i, den kan vi nu.


Jordbävening i Kina,,, hmm eländes elände. Har inte läst nyheterna idag, jag orkar inte med all skit som händer.


Nu får ni ha en bra dag för de ska jag ha..


Måste plocka lite innan jag får besök. Det blir mer om det sen ( kanske )   =)


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar