Bloggintresserade

lördag 30 januari 2010

Finalplats Robinson.

Surt att Hasse åkte i först. Jag har inte sett varför dom inte tycker om honom ?


Anders o Jimmy däremot är ena riktiga mobbare. Fy fan, hade jag varit Annika eller vad hon heter så hade jag läst lusen av dom o gått bort till Hasse o hans lilla läger.


Ingen tänker på att det är en tävlig ,, varken Anders eller Jimmy har ensamrätt att vara där.


Vad hade dom sagt om dom själva hade blivit utröstad o sen fått en chans att komma tillbaka ?


Dom hade oxo tagit den chansen o kämpat som Hasse.


Jimmy säger att han har utmålats till jävulen själv... Ehh sorry grabben men den satte du väldigt tidigt,,, som jävulen alltså.


Anders är bara en mes som följer stömmen. Hade inte Jimmy varit där så hade han hållit Annika i kjolen..


Jimmy har varit den största skiten från början. Han är INTE nån värdig vinnare. Jag håller på Hasse, jag hoppas han tar sista chansen, sen blåser han Jimmy rakt framför näsan på honom.


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar