Bloggintresserade

söndag 31 januari 2010

En snabbis

 


Ja de blev en snabbis, men även dom kan man få ut mycket av.


Det blev många blääh men ännu flera mmmmmmmm underbart.. Ja jag vet inte hur många gånger jag mmmmm;ade av det "goda".


Lite tråkigt bara att " A " måste åka hem så tidigt men vi ska träffas snart igen.


Nu ska jag ringa mamma o sen ska jag ut med Teddy..


Oj jag måste ringa till Linus oxo o säga att Dreamhack stannar i Jönköping, oh vad glad han ska bli...


Ja visst ja, jag får inte glömma att ringa upp Nina oxo...


 


Puss I Pannan  ♥

4 kommentarer:

  1. det kan man få mycket ut av. Ha en fin söndagskväll. Kram.

    SvaraRadera
  2. säger Geddan. Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är det så... O man kan ha lika roligt oxo.. Sussa gott kram kram♥

    SvaraRadera
  4. God natt önskar jag dig o gubben... Suss gott kramkram ♥

    SvaraRadera