Bloggintresserade

lördag 19 juli 2008

NY ULTRALJUDS BILD

 


Det va så trevligt igår när Nina o Marcus va här o åt mat.. Ja även mamma o Tilda kom in oxo... Kenth jobbade, så han fick äta när han kom hem.


Jag hade gjort en kyckling gryta, smaskens... Det blev så pass mycket över så vi har precis ätit de igen.. Men nu är det slut.


Lite hade bebismagen ändrat sig, men den är fortfarande liten o söt.. Ja hela Nina är väldigt liten o späd....


 


Ska titta på en film i kväll  hoppas att den är bra... Sen tror jag att jag ska sova tidigt, eller ja, jag får se om jag ska titta på  UFC...  Vet inte varför det är så spännande att titta på olika kampsporter, för jag tycker att det är läskigt... Kenth ska jobba natt, han skulle börjat 21 - 09 men dom ringde o ändrade de till 20 - 08 i stället...


 


Nää tillbaka till bilden  =)


 


 


Man ser på bilden här att bebisen är VÄLIGT LIK PAPPA SIN.....  =)


 


 


 



 


Hahahahah tyckte bilden va helskön.......  =)


 


Ha en mysig kväll o helg


 


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. Stackars bebis,hahahah ha det bra nu o var rädd om dig! mat är alltiiid gott!! Kan jag få lite tack? men den var ju slut? hi! Kraam på dig!

    SvaraRadera