Bloggintresserade

torsdag 17 juli 2008

Farmors Barn

 


Jag har svårt för att skriva nu, det är ganska rörigt, o jobbigt.


Men det finns ändå glädje i mitt liv....


Mitt efterlängtade barnbarn... Ja det är ju en tid kvar, så jag får snällt vänta...


Nina är i vecka 29..


Hennes mage är inte så stor, men allt är som det ska tack o lov.


Hon kommer hit i morgon så jag får umgås lite med henne, det ska bli roligt... Oj vad jag ska ta bilder på magen.. För att inte tala om vad jag ska känna.... Jag har känt en gång när det sparkade, men det va mer som en fjärt i rymden  =)


Nu är det mer rörelse. Undra om det blir en flicka eller pojk ?


Spelar ingen roll, bara de inte blir en igelkott  =/


Nä, nu får jag allt gå i från, har sån värk idag. Har kramp i nacken, vill inte ha de  =(


Shit happens !!!


Ett par bilder som jag lånat av Nina för den som vill se  =)))))


Puss I Pannan


 



 


Bilden ovan ser man hur det putar ut på höger sida om naveln =)  det är lite ljusare precis där på bilden


 



 

2 kommentarer:

  1. att du ska behöva ha ont. Hoppas att det går över fortare än kvickt. Barnbarn på väg, så trevligt. Förstår att du är spänd och förväntansfull. Kram och sköt väl om dig.

    SvaraRadera
  2. livets efterrätt sägs det ju, säkert är det så. Kram

    SvaraRadera