Bloggintresserade

torsdag 24 juli 2008

FNATT

 


Bloggen lever verkligen sitt egna liv. Ja de har den gjort länge nu.


Skulle läsa dom 2 kommentarerna i inlägget under, men det finns bara ett från Optimist ....... Ja det är INTE så bara, för jag tackar o niger för alla kommentarer jag får. Blir väldigt glad...


Jag tycker oxo att det är för varmt för min del nu,,,, det finns inget mellanting längre, inte på något.


Härom dan så åskade de så in i håvete så jag blev så rädd så jag gick ur sängen o klädde på mig.... Det slog ner runt omkring här flera gånger. Så jag ville inte springa ut naken om det skulle smälla till här... Oh nej, så roligt ska inte grannarna få...


Lite svalare önskar jag att det kunde bli. Men det är roligt för alla som är lediga/har semester nu.


DRICK mycket VATTEN.................Men inte för mycket för det är farligt.


 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar