Bloggintresserade

lördag 26 juli 2008

Coola syskon

Man kan inte påstå att man har tråkigt när syrrans barn är hos mig. Lilla Tilda hon spexar o håller låda. Hon beatboxar, dansar o sjunger. Ja jag vet inte hur det stavas .


Jag lovar att det verkligen är en syn för gudarna. Man blir glad i hela kroppen.



 


Linus o jag tävlade i Frets On Fire...... Jag är faktiskt väldigt duktig på de, men han vann över mig dom flesta gångerna... Det är inte det lättaste. Det gäller att ha tungan rätt i mun o de har inte jag. Jag känner mig som Janne Schaffer   =)


Hur som helst så är det skitroligt.


 


Här är Linus koncentrerad till tusen



 


Haaaaaaaaaaa jag slog dig  =)



 


Sån här blir man då  =)  Man måste ju visa vad man har



 


Även skämma bort sina muskler är viktigt  =)



 


Ojjjjj många o stoooora muskler  =)



 


O så här gör man när moster Anneli förlorar hahaha... Han ska allt få ..



 


Linkan somnade så gott efter tävlingen... Näää fy vad jag ljuger, han sover räv..............



 


Marcus ringde i kväll när dom va på väg hem från Ullared. Dom har köpt massvis med bebis kläder..


Jag önskar så att jag hade lite extra pengar så jag kunde köpa nåt extra fint till bebisen.. Mitt lilla barnbarn.... Ohh det är som musik i mina öron när jag säger de... Mitt barnbarn  =)


Haaaa,, jag har inte fattat än att JAG ska bli FARMOR.......


Härligt härligt. Oh som jag ska skämma bort h*n.. Jag ska göra en sak när bebisen är född, men det kan jag inte säga än, för de får inte mamma o pappa veta nu  =)


Jisses vad klockan skenade iväg. Har ju suttit o lagt in bilder på fotosidan oxo.. Kika gärna in där om ni känner för de.


Nu är det dags för John Blund...


Dröm sött.


Puss I Pannan

1 kommentar:

  1. dina syskonbarn illena o snart en ny bebis på väg! Ni tycks ha haft det kul med spelen o så, goodi! Kul med glaá ungar! Må så gott nu o kram denna dag igeeen,hi! hojhoj!

    SvaraRadera