Bloggintresserade

söndag 24 april 2011

Tack för en underbar dag.

 


Idag har jag haft besök av sonen o trollet. De va bara Nina som fattades. Jag fick presenter,, tackar o niger.. En/ett bord eller vad de heter till min lapp (laptop) o en jättefin ljuslykta.. Ska ta kort på de en annan dag så får ni se.


De roliga är att så fort Liam har varit här har han nästan alltid lyckats ställa om någon klocka eller sätta på nåt larm.


Jag begrep inte vad de va som började pipa innan så jag kollade i lgh. De va min ena mobil som Liam hade pratat i tidigare o satt på larmet..


Sålänge jag klarar av att fixa till de han redan har "fixat" så gör de inget ...


Han är en riktig "klie"... Som han själv sa - Är som en Emil.....  Jo tack, de är han. En sötnöt..


Teddy ligger jämte mig i soffan , utanför smäller dom lite. Inte alls lika mycket som dom brukar göra. Teddy mufflade lite innan, men nu sover han.


Katten är redan inne, han gillar inte heller när de smäller. De är synd om djuren som är rädda..


Skit är de på tv;n, jag tror inte att de är nåt bra alls den här kvällen ?!.


Jag såg förresten inne på vilda att pucko X-et från Ö-sund hade skapat sig en sida, o genast va han inne på MIN o snokade... Jaaaa,, han ger sig inte. De är bara skrattretande, sjukt. Att han inte tycker att de är pinsamt att hålla på ?


Jaja,, han kan visst inte glömma mig sen spelar de ingen roll hur många fjollor han har. Han är som den där reklamen där killen har slemhosta.. De är svårt att hosta upp =)))


Jag sover i alla fall gott om nätterna, o snart är de dags igen.


Just nu bara njuter jag av att "bara vara".. Visst är de gott.


Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Va rädda om er.


Dröm sött... Puss I Pannan  ♥


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar