Bloggintresserade

tisdag 26 april 2011

Har varit en bra dag

 





 


            œ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬œ


 


Som sagt så har de varit en härlig dag. Har suttit ute så gott som hela dan. Sen på kvällen kom Annica hit o vi tog en promenad på ca 40 min i ganska rask takt.


Jag har sagt att jag inte har haft några problem med lövsprickningen förra sommaren o även den här, men idag så fick jag lite tungt att andas.. Men de gick ju bra ändå.


När vi kom hem tog vi en snabb-fika, ja de va bara kaffe med mjölk så de blev inget onyttigt..


Lite senare på kvällen satte jag mig på motionscykeln o cyklade i 30 min, det kändes så skönt efteråt.. Ja jag kände mig så stolt att jag kämpade på även att de tar emot.


Nu måste jag börja gå ner mer i vikt igen, de funkar inte längre.


Jag har minst 20 kg till som jag Vill gå ner, men de är inte säkert att jag klarar av de. Håll tummarna för jag ska verkligen kämpa.


Idag när jag har suttit ute så har jag hunnit tänka mycket på min vän, o vad som händer med livet mm.


De är så mycket som är orättvist o jag förstår långt ifrån inte vad livet har för planer ?


Vad är meningen med allt som händer ? VARFÖR all den här ondskan o alla sjukdomar ?


Ska de vara så svårt att få leva ett ganska normalt liv, utan att behöva prövas hela tiden ?


När de händer ens vän som nu mina tankar rör så blir jag så lessen att jag inte kan göra nåt för att hjälpa till.  Tänk om jag bara kunde blåsa bort de onda så de försvann på ett ögonblick, men de går Inte.


Skickar många positiva tankar till Dig o hoppas att vi träffas snart igen..  Love U ♥


Nu ska jag snart stänga ner datoriet o försöka sova lite. I morgon ska jag hämta ett paket på ica som jag har väntat på väldigt länge nu...


Va försiktiga i solen, drick vatten o va rädda om er.


Dröm sött....


 


Puss I Pannan   ♥



           œ▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬œ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar