Bloggintresserade

lördag 23 april 2011

En Spansk Man !

 


Jag har kommit in i en period igen då jag drömmer om Döden o de är så jobbigt.


MEN, jag drömde nåt mer än bara döden inatt. Jag drömde om att jag va på en resa i Spanien o där träffade jag en sån snäll Spanjor.


De blev allvar mellan oss, vi hittade på så mycket tillsammans o allt kändes så rätt.


Men sen kom dagen då jag måste åka hem. Vi va båda ledsna men vi skulle träffas igen ,, de visste vi.


Tur att vi hade dator för vi pratade där flera ggr/dag..


Vi hade planerat resan för honom så han skulle komma till mig o mycket mer vet jag inte för jag VAKNADE !!!!


Fasen nu känner jag mig lurad på drömmen o känner mig singel, de känns nästan som jag har förlorat honom som jag egentligen inte hade.. Hmmm, så konstigt de kan bli.


Snart kommer min lilla familj till mig, jag längtar så.


Ha en fin dag allesammans.


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar