Bloggintresserade

onsdag 6 april 2011

*ler ganska stooort*

 


Ja de funkar visst när de vill de här med nätet ... Har pratat med dom på tele2 x-antal ggr redan,, fick ju modemet igår.


Jaja,, de blir nog bra med de... Tänkte skriva lite nu men jag orkar inte,, o jag har sån fruktansvärd värk..


De är lite att fixa med här hemma, ska skriva om de sen för er som inte har fb..


Blev glad när jag såg tidigare kommentarer som ni hade gjort. Jag trodde inte att någon av er saknade mig *ler ganska stooort*


Lika bra att posta de här medans de funkar.


Va rädda om er.. Här blir de duschen o snart isäng så dröm sött mina vänner.


 


Puss I Pannan ♥

3 kommentarer:

  1. både här och där *ler stort*, hoppas du får ordning på allt, du var ju så glad när du hade skaffat Tre... Hoppas Tele2 blir bättre för dig. Kramkram♥

    SvaraRadera
  2. slags paus från bloggandet, har liksom tappat lusten. Ha det bra & hoppas allt är bra med Teddy & Liam. Många kramar ♥♥♥

    SvaraRadera