Bloggintresserade

söndag 24 april 2011

I Spanien o vände.

 


Då har jag varit i Spanien inatt igen. De är lite läskigt för jag ser precis hur de ser ut där jag har varit,, i drömmen då.


Jag ville tillbaka för att se vad hotellet hette där jag bodde för jag ville skriva till min Spanske man. Vi hade tappat kontakten via nätet , ja jag vet inte riktigt hur de va.


Men jag åkte över med buss till Spanien för att kolla upp detta. Jag ville inte visa dom att jag va där så jag smög o kollade upp hotellet..


Själva resturangen va inte öppen, de va bara "luckan" där man kunde beställa typ pizza o kebab mm, lite lättare mat.


Ovanför den luckan hängde en skylt med namnet o jag kommer bara ihåg att de började på DE ,,,, .....


Jag åkte hem igen o skrev mitt brev till "min" Spanjor ...


Varför jag inte sökte upp honom när jag va där har jag ingen aning om. O de känns som om detta verkligen har hänt.


Hur kommer de sig att de blir så ? Att man känner en saknad av någon som inte finns ?!.


Hade jag varit duktig på att rita så hade jag ritat ner hur den delen av hotellet såg ut..


Ja, nu är de som de är o jag är tillbaka i Sverige igen =)


 


Toodles  ♥

2 kommentarer:

  1. Jag skulle önska att jag hade lika tydliga drömmar som du.... Försök att rita bilden av hotellet, låt handen och minnet göra jobbet, glöm bort att du inte tror att du kan rita :-) Glad fortsättning på Påsken. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja oftast är de roligt men inte när jag har mardrömmar då jag ser allt, o de finns kvar länge.. Jag kan inte rita, men jag önskar verkligen de. Så många gånger som jag har velat rita de jag har drömt om, hur som jag har bott i , platser som jag har varit på osv. Önskar dig oxo en Glad fortsättning på Påsken.. Kramkram ♥

    SvaraRadera