Bloggintresserade

måndag 25 april 2011

Jag fick spel !!!

 


Ibland kan jag bli riktigt trött på mig själv. Nu hände de idag igen att jag tappade ett tjockt fat som gick i miljoner bitar över köks o hallgolvet..


Ja de splittrades t o m lite in till vardagsrummet. En sån explosion, de va längesen som jag drog en sån ramsa av ilska. Jag skrek rakt ut för jag blev så arg.


Ja, de hände för ca 3 veckor sen oxo då en skål small i golvet.. De är inte lätt att hålla i saker när man är slapphänt...


Tur att man inte är slapp"hänt" nån annanstans  =)


De har varit en tråkig dag o kväll, nu stänger jag ner här strax o försöker sova lite istället.


Ny vecka,, nya utmaningar.. Va rädda om er. Dröm sött...


 


Puss I Pannan   ♥

2 kommentarer:

  1. feppli? På ren västgötska, haha! Jodu, här kan vi feppla oxå, med att spilla på duken... Man får skratta bort det. Fortsatt fin Påsk, denna Annandag! Kramkram ♥

    SvaraRadera
  2. hade jag bara spillt på duken så hade jag skrattat åt de. Men när de flyger miljontals glassplitter blir jag riktigt förbannad.. Ja feppli har jag varit länge o de är minsann inte lätt alla gånger. Ha en fortsatt fin påsk ni oxo. kramkram ♥

    SvaraRadera