Bloggintresserade

tisdag 25 augusti 2009

Vissa saker ordnar sig till slut !

Ja då har jag äntligen fått till de så jag kan logga in på apotekets hemsida o till mina recept.


Har inte kunnat göra de på ett par år, o jag har kontaktat apoteket men det har inte blivit någon bättring.


Hur jag gjorde nu vet jag inte, jag har gjort felanmälan hur många gånger som helst. Dom har sagt att dom ska ta tag i saken o höra av sig vilket dom inte har gjort.  (jo en)


Nu fixade jag de själv tack o lov. Men nu har jag istället fått problem med att det poppar upp att jag ska skriva in mitt lösen när jag hämtar o skickar mail...


Det har inget med mailen att göra, ändå kommer det upp hela tiden o sen stänger ner de för mig.


Pratade med dom på banken o dom fattade inget. Ovanligt va !


Jag blir så pissesur på att det ska strula jämt. Men hur skulle livet vara utan lite trassel ?


Undra när jag ska få lugn o ro ?


När det ska bli som det är lovat ?    Aldrig ?


Kontaktade Vc i förra veckan så jag skulle få lite recept nu när min läkare tog semester. Mamma hämtade ut lite åt mig idag o nu ikväll när jag skulle ta värktabletter så ser jag att det är helt galet igen...


IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN........ BAAAH


Citodonen 25 tabl  / räcker inte länge.


Lergigan 30 tabl  / den får jag stå för själv vilket jag inte hade behövt göra om hon skrev ut den jag brukar ha.


Måste kolla igenom mina recept ordentligt för nu får dom skärpa till sig jag orkar inte med detta.


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar