Bloggintresserade

söndag 30 augusti 2009

Utflykt / Bilder

I onsdags tror jag de va åkte jag o Rohde till Bondstorp. Det blåste storm kan jag lova men det va så varmt o skönt ändå.


Vi tog lite bilder, konstigt vore de väl annars =)


Har inte fixat till dom än, men några är klara så dom lägger jag ut så länge.


På hemvägen stannade vi till på ett ställe, de va helt otroligt vad vackert o mysigt de va...


De kommer jag att lägga ut snart oxo så fort jag har minskat ner bilderna.


Hoppas ni har haft en mysig helg.


Puss I Pannan


 



 



 



 



 



 



 



 



 


Att fota mot solen gillar jag, till slut så ser jag inget =)



 


En sån vacker kyrka i Bondstorp



 


Hur vi än försökte så kunde vi inte ta oss in =)



 


Här försökte vi få till ett hjärta..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar