Bloggintresserade

måndag 31 augusti 2009

TACK FÖR ERA RÖSTER

Jag är jätteglad att ni ville rösta på min/mina bilder. Nu är tävlingen slut för den här gången.


Jag är lite lessen för att de blev nåt knas dom två sista dagarna, ja som jag märkte av i alla fall.


Det gick inte att rösta på mina bilder. Det stod att man redan hade röstat på dom.


Även när jag gick in o tittade på dom länkarna så stod det så.


Men jag hade inte röstat på mina bilder. O det tror jag att dom kan se..


Jag mailade till dom o fick till svar att de va bara mina bilder som hade råkat ut för detta  ?


O att jag skulle försöka igen....


Hur ska de gå till när tävlingen är över ?


Nog om de .


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, handla lite om de finns några pengar. Måste hålla i dom extra hårt ifall jag får åka in med Snobben till veterinären... Jag är så trött på kattslagsmål.


Sen ska jag ut med Teddy ,,, måste försöka bli av med min migrän.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan o Tack igen.

3 kommentarer:

  1. Kattslagsmål vill inte jag heller ha. Imorgon hämtar jag mina små missar och jag hoppas dom är snälla:) Puss på dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Nää det är hemskt när dom slåss. Men han verkar inte ha så ont idag så det går nog åt rätt håll. Vad mysigt ska ni bli med kissar.. Lycka till med dom små liven =) Hoppas ni mår bra... Kramelikram o pussen

    SvaraRadera
  3. jag röstade på två av dina bilder. Kramkram. Hur gick det förresten?

    SvaraRadera