Bloggintresserade

måndag 24 augusti 2009

FOTO TÄVLING !!!

 


Nu har jag skickat en bild till en foto tävling. Som alla andra gånger så är det många bra bilder med....


 


OM ni tycker att MIN bild är värd att VINNA så skulle jag uppskatta om NI ville rösta fram just MIN bild.


 


Tävlingen pågår från och med 2009-06-15 06:00 till och med 2009-08-30 23:59.


 


TÄVLINGSBILDEN RÖSTA HÄR TACK   KossePussen är min bild


Skulle inte den här länken funka så testa med den här ;


http://fototavling.idg.se/bildtavling/9/vote.jsp?latest.clearcache=true&mid=fc02de01145cfd80


 


Skulle vara så tacksam om bilden fick några röster..


Tack.


 

7 kommentarer:

  1. @nneli! Bra bild, tycker jag! Kramen, Geddis

    SvaraRadera
  2. gulle dig. Oh så glad jag blir. Jag ligger lååååååångt efter alla andra bilder. Tävlingen började i juni nångång... Kram kram

    SvaraRadera
  3. en riktig söt pussakobild @nneli! jadå, jag röstade på den..högt!
    kram o ha en ny fotovecka o vi hörs!

    SvaraRadera
  4. Jag röstadeockså på din kossa....söt bild tycker jag..................soliga kramar

    SvaraRadera
  5. Jag har alltid gillat kor. Ska kolla mera i morgon och da ocksa rosta. Hoppas att du vinner.

    SvaraRadera
  6. röstat o klart kram o en kopuss

    SvaraRadera
  7. så kopussar till Dig då. Kramar...

    SvaraRadera