Bloggintresserade

måndag 26 juni 2017

Mina Nya Sexiga Skor / Vilken Härlig Dag Det Har Varit.

Idag hade jag o Rohde bestämt oss för att åka upp till A6 för att shoppa lite.. Vi gick in på Stadium o kollade på skor. Det var en jättegullig kille som hjälpte mig,, Ermin eller vad han hette =) Ja han var så gullig,, jag sa att skorna inte få vara dyra så han kom o visa mig ett par som hade kostat 1200 kr,, nu var dom nere på 599 kr.. Jag provade dom o dom var såååå sköna, helt underbart .. Ja ,, jag köpte dom + att jag köpte strumpor,, 2 pack för 99 kr.. Nu är det bara att hålla tummarna att dom känns bra när jag promenerar..


Sen gick vi till tre för Rohde skulle titta på en ny telefon,, hon bestämde sig för en så den kommer hem till henne i veckan.. Jag tror att hon kommer att bli riktigt nöjd med den, det är en sån som jag har en Samsung S7,, en toppen mobil.

Var på apoteket oxo o köpte plåster för skoskav, dom är ganska dyra 50 kr för 5 st,, jaja jag behöver dom säkert. Har på mig 2 ½ nu , jag fick såna blåsor igen sist jag var på min promenad.

Vi gick bort till Claes Olsson o där hittade jag en digital våg som inte var så dyr,, 149 kr så den slog jag till på... 

Sen bjöd Rohde mig på mat,, chili o wokat eller vad det heter på A6.. Det var så gott men det tog stopp så jag kunde inte äta upp allt.. 

Efter A6 åkte vi ner till Ica Maxi för att handla lite sen åkte vi hem o nu är vi båda helt slut så nu ska jag sätta mig skönt o titta på tv;n.. Jag är helt slut o har sån värk..

Hoppas att ni har haft en bra dag .. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan 💗



Åt inte upp allt på tallriken, o nudlarna var hårda o sega allt annat var så gott.



Rhode njuter av maten =)



Lite fina blommor.



Mina nya sexiga skor =)



Lite gott o blandat =)

1 kommentar:

  1. Vad bra att du fick tag på skor som var så kraftigt nedsatta i pris. Vilken fin blogg och bilderna är inne och skorna är jättefina. Det verkar funka bra på denna plats. Nu fick jag lite tips av dig om ev reservblogg. Ha en fin torsdag kram från Malin

    SvaraRadera