Bloggintresserade

fredag 27 november 2009

Flyttlasset / Tidig julklapp

Ja då va de klart.. Ut med mitt gamla o in med de nya ja bättre beg.


Har haft min skinnsoffa i många år o den va så sliten. Inte fåtöljerna direkt utan de va mest soffan... Soffan åkte på tippen o Rohde fick dom båda fåtöljerna.. Iza känner sig hemma i dom  =)


 


Jag köpte,,, näää jag köpte inget... Mamma köpte möblerna av min morbror . Det är en förtidig julklapp, tack snälla mamma.


På bilden är min morbror som fixar till så att möblerna står som dom ska =)



 


Min gamla soffa, ja den va verkligen sliten. Men jag har älskat mina möbler hela tiden så jag har lite separationsångest från fåtöljerna men dom är inte längre bort än att jag kan gå dit o ta mig en liten sittning i dom igen =)



 


Slit o släp.. Sexiga kusinen lyfte soffan som ingenting.. Han är jättemysig lille kussen....



 



 


Han har sexig rumpa  =)



 


Här kommer lilleman som passade på att smita ut...



 


Så här blev dom nya möblerna... Inte helt fel.



 



 


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar