Bloggintresserade

måndag 2 juni 2008

***ULTRABILDER***


 



 


Äntligen har jag fått se mitt barnbarn  =)


Inte illa va  ??


Marcus o Nina kom hit idag, då hade dom med sig bilderna. Oh vad jag längtar ,,,, jag  vill verkligen bli farmor NU....


Nu har vi ätit bakpotatis med gegga o kycklingfile... Ehhh bara de att kyckling fan krympte så den blev mindre än minst... Har ALDRIG sett den


krympa ihop så... F-n.... Blev lite sur... Jaja, så är det.


Vi har tvättat i dag. Skulle städad lite, men så kom ju ungdomarna så då slapp vi de...


Nu står Nallemannen i duschen o jag sitter här o skriver en massa gojja.


Ska oxo kasta mig in i duschen sen. Har varit gräsligt varmt idag. Alldeles för varmt.. Japp jag klagar de får man.


Hoppas att ni har haft en bra helg....


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar